Wednesday 30 September 2009

Seeeeegt med flexibelt


Nätet är extremt långsamt här i landet. Och "egentligen" ska det inte gå att komma in på blogspot, men med lite trixande går det, till priset av en ännu långsammare uppkoppling. Det är ett riktigt kass nätplejs jag hittat. Finns faktiskt bättre, även om oxo de är kassa. Alldeles nyss gick elen och allt jag skrivit försvann. High tech ;-).
Fast så illa är det inte - det finns en massa high tech-saker som fungerar. Återkommer om det.
För övrigt har det införts en lag som säger att alla som går till nätcaféer måste registera sig med sitt ID eller pass. Det hänger en sådan stooor skylt bakom mig. Men det är flexibelt här - hittills har jag inte blivit ombedd att visa något leg. Bilden är inte från där jag sitter, bara en generell skylt från ett annat internetställe.

No comments: