Saturday 3 March 2007

Lördag 21.48

Thanks till syster och Anna fick jag ett bloggnamn! (Hur var festen som inspirerade till mitt bloggnamn?). Ska snart gå och lägga mig i Stockholm. Imorgon natt sover jag i ett annat hus, i Marrakech, där det kan se ut så här från taket. Ni som varit där vet hur magic det är... Om det är molnfritt kan man se Atlasbergen i bakgrunden. British Airways flyger direkt till Marrakech från London, (låter som att jag är reseförsäljare, men då kan jag genast klaga på BA:s nya hårda regler för handbagage). Men det är ljuvligt att slippa krångla med charterresor på speciella dagar och tjafsiga resor från antingen Agadir eller Casablanca per buss eller tåg. Skönt att hamna direkt i Kech, som de initerade säger... Jag får väl blir initierad då.

1 comment:

lillasyster said...

Då tänker jag också vara initierad - Kech, Kech magiska sagostad.
Avundas dig älskade syster.